Myspace Layouts

cute

Thursday, April 7, 2011

jiwa kebapaan?...

salam,da story nih,,,,,,,,
   boy aku nih suka sgt kat budak nama ramadhan nih..comel tuh boley tahan lo..pipi budak tuh gebu jek..sweet sgt bila aku tengok boy aku dengan ramadhan tuh,,,   jeles????   ...plez la..huhu..   hah..tgk la pic boy aku ngan budak tuh..aku malas nak taip..huhu<sebenarnya aku bukan pabdai buat2 ayat nih,,,>! banyak pic dorang,tapi aku tarok sikit dah lo..huhu..ok?..enjoy! 


                              apa2 pon gamba aku la kna tarok lu an da blog aku..huhu..comel x?.


                                      ops...huhu...aku suka pic nih that y la aku tarok gak pic nih..


                                              ada sifat kebapaan x?..huhu....sweet an?


                      nih bagi aku seuz nampak cam boy aku dah jadik bapak owang..huhu


                                      nih pic budak tuh...kami panggil dia ramadhan ja,,,,


                               boy aku suka kacau budak nih..tengok la tuh...




ada cita g...malam tuh kami pegi beli nasi arab bawak budak tuh,pastu owang ingat budak tuh anak kami dua..ada lak..xmasuk akal! oh damn,,,!! ...ada rupa ibu bapa dah ker?...omg!...muda gi kot ....ehehe.. yg tuh je lak aku nak cita pon..huhu..bubye...

2 comments:

  1. em.. slamat berblog!

    nak tegur sket.. heheh..

    1. tulisan tu besarkan sket.. susah nk bace.. hukk
    2. widget lagu autoplay tu kalau boleh buang jela.. konsentrasi nak bace entry terganggu.. ngee
    3. supaya pembaca senang nak komen, ikut setting yang along buat kat dalam tutorial ni : edit komen

    yang lain.. pelan2 kayuh ye .. =)
    slalu lah bw.. blajar kat diorang mcamane nak tarik pembaca.. =)

    ReplyDelete
  2. ok2..huhu..baru blaja kot...hee..tq erk?..

    ReplyDelete