Myspace Layouts

cute

Thursday, April 28, 2011

bufday boy!!


 26/4/1990 nih la tarikh lahir mr pendek aku...hee,,


omg!!!!OMG!!!omg!!!!OMG!!! MR Pendek.. i love u babeh..!!!!


tokang idea :hafizuddin

tok dalang : farhanim

pembantu pencetus idea,transport,pakaian,solekan & juru camera.


bismil

 siti & fatin.
heeheee,,,, =P
    segala strategi sudah di rancang..kiranya plan rancak-RANCAK ah an!!,,,alih-ALIH mr.pendek aku lak xley kuar coz tomorow dia keja..!! alamak!!!!...rosak plan kami!!! tapi xapa... plan ke dua ada..usah risau..heee!! dalam jam 11 kami bergegak ke rumah mr pendek aku tuh..yg si din,siti n bismil kiranyer plan sehabis baik lah ajak dia kuaq makan. kat kedai thai area kios...hehe,,,, n aku n kawan siti tuh..nama pa tah.."fatin kot"..hehe..aku nek keta ngn dia n siap bawa kek g..ntah apa2 kan?..kat kedai makan tuh dorang sampai lu.aku ngn fatin tuh lewat skit la kiranya...nak plan wat suprice pnya pasal an..hehe! hah..tgk kek nih.. nice x??...

nih kek bufday boy..sedap wa cakap lu..hee!!!

nak tengok gi xpic2 kami yang laen??... ok2...!! tengok bawah k?.

------------>




nih stail bangsa tayang body nih.adush..!!




comot gila...!!

romantik an??...hehe...

sweet x??.... <3

No comments:

Post a Comment