Myspace Layouts

cute

Sunday, February 6, 2011

teman

 TEMAN

Aku tidak pernah cuba untuk menghancurkan harimu
Tetapi…..
Engkau perlu tahu betapa dalamnya erti sebuah persahabatan sebelum
Engkau membuat pernilaian.


TEMAN
Aku tidak mahu sejarah lama berulang lagi,ia hanya boleh mendarahkan kembali
Luka lama. Setiap hati aku cuba mengubatinya luka itu pasti akan berdarah kembali
Oleh kerana sikapmu..


TEMAN
Aku telah cuba menyesuaikan diri dengan sikap mu tetapi apakan daya sikapmu
Tidak langsung dapat menambat lagi luka yang sedia ada.


TEMAN
Bila ku kenangi kembali saat kita bersama, aku berasa terharu kerana
Perubahan di dalam dirimu terlalu ketara.


TEMAN
Engkau selamilah kembali memory..lampau yang pernah kita kecapi bersama.semoga ia
Menjadi peransang di dalam hidupmu walau apa pun mungkin jauh darimu.


TEMAN
Anggap lah perpisahan adalah perpisahan selamanya kerana kita
Mungkin sudah tidak akan bersama lagi..

No comments:

Post a Comment